Wednesday, August 1, 2018

Karangan untuk ASIQS baru

Bismillahirrahmanirrahim,

          Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, Saya menulis karangan ini sebenarnya saya ingin menceritakan tentang kebaikan ASIQS. Guru-guru ASIQS bercadang untuk menempatkan ASIQS baru di Space U8 kerana ia mempunyai kawasan yang luas. Saya terfikir juga di tembat baru itu dan terbayang bagaimana rupanya jika ASIQS baru dibuka di sana.




          Pada hari pembukaan ASIQS, Saya datang ke sekolah yang sudah dipindahkan ke Space U8 dan ia lebih luas daripada yang dulu dan ia menarik. Saya terfikir juga, “Adakah ASIQS mempunyai kekurangan ?” saya rasa betul kerana ASIQS sekarang tidak seperti dulu yang mempunyai tumbuh-tumbuhan. Saya harap ASIQS baru akan menumbuhkan tumbuhan walaupun sedikit tumbuhan yang tumbuh di ASIQS.

          ASIQS baru ini mempunyai lebih banyak kelas dan ia mempunyai lapan kelas dan kesemua kelas mempunyai satu rak untuk menyimpan buku di rak tersebut. Ada beberapa kelas yang mempunyai tingkap tetapi ia masih tidak ditintedkan supaya ia tidak panas. ASIQS baru tiada padang bola, ASIQS perlukan sedikit perubahan untuk maju. Terima kasih untuk enjoy baca karangan ini.

No comments:

Post a Comment

Moral lagu 'Never enough'

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, saya ingin memberikan moral lagu yang bertajuk 'never enough'. Apa yang saya dapat ...