Saturday, August 4, 2018

My favourite moment

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum Warahmatullahi wabarakatuh, saya akan meceritakan ' favourite moment ' saya di ASIQS dan sedangkan saya pelajar baru ASIQS jadi saya tiada banyak pengalaman di ASIQS. Favourite moment saya adalah hari mukhayyam 2018 kerana saya dapat melapangkan masa bersama rakan-rakan ASIQS di luar. Saya dapat mengenal flora dan fauna di sana dan bermandi-manda di sungai bersama rakan. Lagipun saya sudah pernah pergi kem tetapi hari mukayyam ASIQS ini lebih bermakna bagi saya berbanding dengan sekolah lama saya.

Terima kasih kerana membaca blog saya.

No comments:

Post a Comment

Moral lagu 'Never enough'

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, saya ingin memberikan moral lagu yang bertajuk 'never enough'. Apa yang saya dapat ...