Tuesday, August 7, 2018

Kelab Photography

Bismillahirrahmanirrahim,

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, Saya merupakan ahli baru pada kelab photography dan kelab photgraphy ini akan diedarkan oleh Abang Zul. Kebetulan kelab photography ini dimulakan pada bulan Mac dan kelab ini tidak memerlukan yuran kerana Abang Zul mengajar kami dengan ikhlas. Saya baru saja menyertai kelab ini pada minggu lepas dan saya telah terlepas banyak perkara tentang photography. Saya menyertai kelab ini kerana saya minat untuk mengambil gambar dan saya mahu menjadi 'professional photographer'.

Terima kasih kerana membaca blog saya.

No comments:

Post a Comment

Moral lagu 'Never enough'

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh, saya ingin memberikan moral lagu yang bertajuk 'never enough'. Apa yang saya dapat ...